Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do VW MULTIVAN VI

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z przodu
99,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
76,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, z przodu, Gwint wewnętrzny [mm]: M8 x 1,25 RHT M, Rodzaj mocowania: podst...
73,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Numer seryjny: ZPS-VW-066
51,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Jakość: OE Performance, Kolor: srebrny, Tryb pracy: manualny, Masa [g]: 649
83,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1,50 RHT F, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
146,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 7E0199849B, Strona zabudowy: z tyłu, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
173,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
242,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
48,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 1.429, Wymagana ilość: 1, Rodzaj mocowania: podstawa gumo...
126,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 1.429, Wymagana ilość: 1
99,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu
94,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NKK59747111

Poduszka silnika NK 59747111

Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Rodzaj mocowania: hydropodstawa
135,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NKK59747115

Poduszka silnika NK 59747115

Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa, Rodzaj mocow...
59,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu
98,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu
157,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 7E0199256J, Strona zabudowy: z prawej u góry, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-meta...
151,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie VW MULTIVAN VI?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie VW MULTIVAN VI. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie VW MULTIVAN VI?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd VW MULTIVAN VI mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

VW MULTIVAN VI – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie VW MULTIVAN VI ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.