17 produktów
Wybierz auto
VIJ99061818101
188,15
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
188,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
262,04
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
262,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
345,98
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
345,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV10721274
Ilość biegunów: 4
Część nowa: 1
Rozwiń więcej danych
358,04
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
358,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
03358ET009149441
Specyfikacje asortymentowa: Nasadka rurowa
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
310,98
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
310,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ilość biegunów: 5
336,99
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
336,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8ET358095281
Specyfikacje asortymentowa: Nasadka rurowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
505,77
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
505,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj koprusu: Z obudową
213,02
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
213,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
233,45
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
233,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540281002956
Zalecane rozszerzenie naprawy: Filtr powietrza
388,51
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
388,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 110
Rodzaj koprusu: Z obudową
Rozwiń więcej danych
337,71
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
337,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400213719797019
247,94
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
247,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru artykułu: 558286
Ilość połączeń: 4
147,33
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
147,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,97
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
130,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEPPVW004
166,45
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
166,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AF1039712B1
307,84
zł/szt.
Kraków: czw. 07.08
U ciebie: czw. 07.08
307,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
268,80
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
268,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Przepływomierz odpowiada za pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu SEAT LEON III. Dzięki temu komputer sterujący pracą jednostki napędowej może dobierać dawkę paliwa tak, aby uzyskać optymalne proporcje mieszanki paliwowo-powietrznej. Usterka przepływomierza zaburza pracę silnika samochodu SEAT LEON III co powoduje niepożądane objawy występujące w trakcie jazdy. Na Deler.pl możesz łatwo dobrać nowy przepływomierz powietrza do auta SEAT LEON III, który pozwoli usunąć awarię i przywrócić prawidłowe działanie silnika.
Przepływomierz w samochodzie SEAT LEON III jest stosunkowo trwałym podzespołem – jego żywotność szacuje się na około 100-120 tys. km. Gdy dojdzie do zużycia tego elementu, w trakcie jazdy mogą wystąpić objawy takie jak: obniżenie osiągów silnika, nierównomierne obroty silnika na biegu jałowym, wibracje przenoszące się na nadwozie, spadek mocy podczas przyspieszania, zwiększone zużycie paliwa czy zapalona kontrolka check engine. Ponadto uszkodzony przepływomierz może powodować gaśnięcie silnika samochodu SEAT LEON III – szczególnie na ostatnim etapie hamowania. Ponieważ wskazane objawy mogą wynikać z awarii innych podzespołów, przed wymianą należy wykonać test z wykorzystaniem multimetru.
Czujnik przepływomierza może z czasem pokryć się zanieczyszczeniami, które uniemożliwiają prawidłowy pomiar ilości powietrza trafiającego do silnika samochodu SEAT LEON III. Dlatego do awarii tego podzespołu przyczynia się brak regularnej wymiany filtra powietrza. Zanieczyszczenia odkładające się na filtrze z czasem zaczynają przenikać do układu dolotowego i osiadają na czujniku przepływomierza. W rezultacie, aby utrzymać przepływomierz samochodu SEAT LEON III w dobrej kondycji możliwie długo, należy pamiętać o wymianie filtra powietrza. Oprócz tego awaria może wynikać z zaśniedziałych styków na wtyczce przepływomierza. Wówczas informacja o ilości powietrza trafiającego do silnika nie może zostać przekazana do komputera sterującego pracą jednostki napędowej.