14 produktów
Wybierz auto
DRMDRM21801
349,92
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
349,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
112,23
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
112,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV026
315,96
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
315,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 1.68
333,34
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
333,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
107,17
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
107,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBKSVW004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Specyfikacja: Withot colector flap
Rozwiń więcej danych
325,60
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
325,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Rura ssąca, boczna oprawa
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
70,38
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
70,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM21834
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
566,06
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
566,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSVW030
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
606,10
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
606,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.074
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
115,17
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
115,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2100084
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
1 000,85
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
1 000,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET2100120
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z elektrozaworem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
973,44
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
973,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 1.455
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
792,77
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
792,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV008
308,33
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
308,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie SEAT LEON III. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, SEAT LEON III może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się SEAT LEON III, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu SEAT LEON III może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie SEAT LEON III. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.