100 produktów
Wybierz auto
590,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
590,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV544
39,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.171
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
179,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV505
26,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
26,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, z przodu
259,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
259,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.6
Masa [g]: 600
180,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
180,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do chłodnicy powietrza doładowującego, strona gorąca
149,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
142,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
151,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 510
Rozwiń więcej danych
120,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
120,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 630
Rozwiń więcej danych
138,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
138,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 620
Rozwiń więcej danych
167,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
167,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 510
Rozwiń więcej danych
181,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
181,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 540
Rozwiń więcej danych
204,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
204,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR35098
Materiał: Pbt (polibutylentereftalat), tpe (elastomer termoplastyczny), fvmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
180,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
180,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 880
Rozwiń więcej danych
202,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
202,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 450
Rozwiń więcej danych
137,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
137,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 560
Rozwiń więcej danych
208,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
208,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 34
Rozwiń więcej danych
16,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
16,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta BMW 1 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.