Powiadom mnie o dostępności

Przewody powietrza do CHRYSLER 300 C I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

220,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
101,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV49SKV507

ESEN SKV 49SKV507

Ciężar [kg]: 0.07
87,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV49SKV506

ESEN SKV 49SKV506

Ciężar [kg]: 0.18
165,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV49SKV508

ESEN SKV 49SKV508

Ciężar [kg]: 0.07
102,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
158,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT50409

FAST FT50409

98,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV49SKV509

ESEN SKV 49SKV509

Ciężar [kg]: 0.08
117,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHRYSLER

Jakie jest zadanie rury dolotu powietrza w aucie CHRYSLER 300 C I?

Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.

Jak wybrać rurę dolotu powietrza do samochodu CHRYSLER 300 C I?

Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CHRYSLER 300 C I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.

CHRYSLER 300 C I – objawy nieszczelności w układzie dolotowym

Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.