124 produktów
Wybierz auto
0510180526
Ciężar [kg]: 0.3
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
49,53
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
49,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382ny
51,17
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
51,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,60
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
58,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
45,29
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
45,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
109,54
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
109,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
37,21
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
37,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
148,53
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
148,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,24
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
78,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 124
Rozwiń więcej danych
85,10
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
85,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100780
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
137,30
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
137,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.hk, 0382.ny
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
79,00
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
79,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 260
Rozwiń więcej danych
50,55
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
50,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 600
158,97
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
158,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
110,77
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
110,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku
26,13
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
26,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BUOBIH18102
Dla numeru oe: 1434f6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z opaskami zaciskowymi
64,43
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
64,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Obudowa przepustnicy, z prawej
81,71
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
81,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV24SKV124
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 0.3
56,50
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
56,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.09
Masa [g]: 90
48,14
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
48,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434.c8
Strona zabudowy: Przed turbosprężarką
Rozwiń więcej danych
25,42
zł/szt.
Kraków: pon. 17.03
U ciebie: pon. 17.03
25,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C3 należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.