22 produktów
Wybierz auto
78,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
78,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
Rozwiń więcej danych
91,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
91,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE003
49,94
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
49,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
53,69
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
53,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100680
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
124,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
124,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
51,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR17237
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pa 66 gf 30, fkm (kauczuk fluorokarbonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
210,20
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
210,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
320,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
320,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Masa [g]: 100
58,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
58,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100780
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
140,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
140,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
44,76
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
44,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE005
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
57,47
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
57,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
59,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
59,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 124
Rozwiń więcej danych
85,10
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
85,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
69,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
77,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
77,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
130,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
130,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360014
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Rozwiń więcej danych
102,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
102,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
182,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
182,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.12
Zdjęcie producenta: 1
110,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 04.02
110,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C3 AIRCROSS II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.