23 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Na dole
Masa [g]: 600
146,42
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
146,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Masa [g]: 100
56,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE005
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
49,74
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
49,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE004
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
42,88
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
42,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPPE003
40,56
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
40,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 115
Rozwiń więcej danych
44,76
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
44,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
Rozwiń więcej danych
90,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,42
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
71,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 124
Rozwiń więcej danych
85,10
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
85,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 155
Rozwiń więcej danych
33,38
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
33,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Polichloropren (neopren)
190,66
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
190,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360010
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy), fvmq (kauczuk fluorosilikonowy), aramid
84,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360014
Strona zabudowy: W srodku
Materiał: Fmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Rozwiń więcej danych
112,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Rozwiń więcej danych
83,25
zł/szt.
Kraków: pon. 08.09
U ciebie: pon. 08.09
83,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.12
Zdjęcie producenta: 1
132,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100780
Strona zabudowy: Góra
Rozwiń więcej danych
138,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 9820100680
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
122,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
122,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C3 AIRCROSS II należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.