103 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej
189,51
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
189,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Masa [g]: 510
262,62
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
262,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
111,50
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
111,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.24
135,93
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
135,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11140360012
Strona zabudowy: Z lewej
146,91
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
146,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
43,22
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
43,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.el
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
82,06
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
82,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, góra
Długość [mm]: 600
Rozwiń więcej danych
90,92
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
90,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma / metal
62,62
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
62,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382gs
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, wlot
55,57
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
55,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, po stronie kierowcy, z lewej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
73,41
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
73,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 50
Rozwiń więcej danych
204,31
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
204,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.08
Masa [g]: 80
45,94
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
45,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wylot
Ciężar [kg]: 0.5
80,21
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
80,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
71,47
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
71,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.678
Rozwiń więcej danych
127,25
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
127,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
71,41
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
71,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.59
89,70
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
89,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
27,71
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
27,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 70
Rozwiń więcej danych
62,84
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
62,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta CITROËN C5 III należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.