179 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 203 528 29 82
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Rozwiń więcej danych
172,77
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
172,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
160,27
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
160,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne, eco (kauczuk epichlorohydrynowy)
36,31
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
36,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
1 115,02
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 115,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
176,54
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
176,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
25,72
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
25,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 2710901629, a2710901629
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
19,98
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
19,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.63
Przewód układu chłodzącego: Chłodnica powietrza doładowującego do silnika, zimna strona
159,02
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
159,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
907,99
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
907,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
94,85
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
94,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,40
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
132,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot powietrza do filtra powietrza, z prawej
Numer seryjny: Gpp-me-077
90,67
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
90,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot powietrza do filtra powietrza, z lewej
Numer seryjny: Gpp-me-078
90,67
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
90,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Materiał pierścień kompr.-zgarniający / pierścień uszcz.: Stal szlachetna
133,22
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
133,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, góra
Ciężar [kg]: 0.4
Rozwiń więcej danych
118,73
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
118,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
70,92
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
70,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
118,58
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
118,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
124,51
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
124,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj przewodu: Wąż kształtowy
36,83
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
36,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
125,81
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
125,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ KLASA C należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.