22 produktów
Wybierz auto
24,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
24,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
296,63
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
296,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV504
Ciężar [kg]: 0.05
63,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
63,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
145,99
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
145,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 203 528 33 82
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
254,11
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
254,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Ciężar [kg]: 0.54
Rozwiń więcej danych
113,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
113,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV917
113,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
113,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV918
111,20
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
111,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 203 528 34 82
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
Rozwiń więcej danych
120,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
120,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.32
Materiał: Włókno węglowe, acm (poliakryl-kauczuk)
100,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
100,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.5
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do przewodu rurowego, strona gorąca
131,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
131,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.32
Materiał: Włókno węglowe, acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
115,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
115,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2388036
Strona zabudowy: Obudowa filtra powietrza
141,48
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
141,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME014
111,53
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
111,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
224,54
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
224,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV301026
226,23
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
226,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV503
Ciężar [kg]: 0.25
139,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
139,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12302008
Materiał: Tworzywo sztuczne
Jednostka ilości: Zestaw
Rozwiń więcej danych
30,16
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
30,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2389015
Dla numeru oe: A2721421183
Materiał: Guma
19,07
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
19,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Długość [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
167,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
167,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ KLASA CLC należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.