27 produktów
Wybierz auto
25,89
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
25,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS34253
Strona zabudowy: Z prawej
120,37
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
120,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME042
84,79
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
84,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYGPPME043
81,40
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
81,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.32
Materiał: Włókno węglowe, acm (poliakryl-kauczuk)
92,29
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
92,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV504
Ciężar [kg]: 0.05
62,48
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
62,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
293,30
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
293,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.5
Przewód układu chłodzącego: Turbosprężarka do przewodu rurowego, strona gorąca
131,84
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
131,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
209,93
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
209,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 203 528 34 82
Strona zabudowy: Chłodnica powietrza doładowującego, z prawej
Rozwiń więcej danych
103,08
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
103,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
148,56
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
148,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 271 090 0282
144,97
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
144,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 203 528 33 82
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
258,88
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
258,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12302008
Materiał: Tworzywo sztuczne
Jednostka ilości: Zestaw
Rozwiń więcej danych
30,20
zł/szt.
Kraków: pt. 06.06
U ciebie: pt. 06.06
30,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu po prawej, na dole
Ciężar [kg]: 0.54
Rozwiń więcej danych
113,14
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
113,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2389015
Dla numeru oe: A2721421183
Materiał: Guma
21,50
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
21,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV917
145,62
zł/szt.
Kraków: śr. 04.06
U ciebie: śr. 04.06
145,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.32
Materiał: Włókno węglowe, acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
121,63
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
121,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV901
136,48
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
136,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, góra
Długość [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
183,35
zł/szt.
Kraków: wt. 03.06
U ciebie: wt. 03.06
183,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta MERCEDES-BENZ KLASA CLC należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.