79 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 0382ny
51,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
51,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
191,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
191,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Masa [g]: 510
265,17
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
265,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
97,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
97,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1434e1
Masa [g]: 318
112,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
112,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
45,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
45,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
132,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
132,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382nl
Masa [g]: 157
46,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
46,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382np
75,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
75,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 81
22,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
22,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,31
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
107,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 0382.hk, 0382.ny
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
80,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
80,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.27
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez opasek zaciskowych
153,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
153,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wlot
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
84,35
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
84,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 185
Rozwiń więcej danych
55,17
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
55,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
IBR17685
Materiał: Nbr (nitril-butadien-kauczuk), pbt (polibutylentereftalat), termoplastyczny elastomer poliestrowy, fvmq (kauczuk fluorosilikonowy)
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
213,68
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
213,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Jednostka ilości: Sztuka
Rozwiń więcej danych
74,85
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
74,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPYSTIH0684H
51,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
51,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
41,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
Rozwiń więcej danych
72,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
72,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta PEUGEOT 3008 I należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.