12 produktów
Wybierz auto
VDOA2C59515108
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
Rozwiń więcej danych
615,85
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
615,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
334,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
334,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
334,16
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
334,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV500
241,44
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
241,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX270694
Ilość połączeń: 2
366,91
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
366,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
276,95
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
276,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899113
Ilość zębów: 40
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
749,91
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
749,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 40
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
276,96
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
276,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYERZCT000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Rozwiń więcej danych
351,20
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
351,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV96SKV087
362,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
362,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427110730
Ilość zębów: 40
Rodzaj napędu: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
469,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
469,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA427110830
Ilość zębów: 40
Rodzaj napędu: Łańcuch
Rozwiń więcej danych
469,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
469,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach PEUGEOT 5008 I jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.
Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu PEUGEOT 5008 I, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.
Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie PEUGEOT 5008 I to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.