Powiadom mnie o dostępności

Koła i regulatory zmiennych faz rozrządu do PEUGEOT 5008 I

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

615,85

zł/szt.

Kraków: śr. 19.02

U ciebie: śr. 19.02

615,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 40

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

749,91

zł/szt.

Kraków: śr. 19.02

U ciebie: śr. 19.02

749,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 40

Strona zabudowy: Strona wylotowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

326,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 40

Rodzaj napędu: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

459,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

459,05

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

241,44

zł/szt.

Kraków: śr. 19.02

U ciebie: śr. 19.02

241,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 40

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

274,32

zł/szt.

Kraków: pt. 21.02

U ciebie: pt. 21.02

274,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 40

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

274,31

zł/szt.

Kraków: pt. 21.02

U ciebie: pt. 21.02

274,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość połączeń: 2

366,91

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

366,91

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 40

Rodzaj napędu: Łańcuch

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

458,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

458,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

362,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

362,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 40

Strona zabudowy: Strona doprowadzająca

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

326,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

NTY ERZ-CT-000

NTYERZCT000

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

351,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 18.02

351,20

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 5008 I

Koło zmiennych faz rozrządu do samochodu PEUGEOT 5008 I

Koło zmiennych faz rozrządu to element osadzony na wałku, którego zadaniem jest kontrola czasu otwarcia zaworów. Takie działanie pozwala na sprawne regulowanie faz rozrządu, co z kolei wpływa na elastyczność silnika i mniejsze zużycie paliwa. Element ten w samochodach PEUGEOT 5008 I jest sterowany ciśnieniem oleju – z tego względu niezwykle ważne jest stosowanie produktów o odpowiednio wysokiej jakości. Nieodpowiednie oleje mogą w sporym stopniu przyczynić się do przedwczesnego zużycia koła zmiennych faz rozrządu.

Jak często wymieniać koło zmiennych faz rozrządu w aucie PEUGEOT 5008 I?

Zalecenia producenta w tej kwestii są dość jasne – należy robić to wraz z wymianą kompletu napędu rozrządu. Będzie to potrzebne także wtedy, gdy zaobserwujemy pewne niepokojące objawy. Najbardziej charakterystycznym z nich jest klekotanie silnika, do którego mogą dochodzić także problemy z uruchomieniem pojazdu PEUGEOT 5008 I, wzrost zużycia paliwa i spadek mocy. Wszystkie z tych symptomów powinny być jasnym sygnałem dla kierowcy, że należy udać się do warsztatu, by nie doprowadzić do znacznie poważniejszej usterki.

PEUGEOT 5008 I – jak wydłużyć trwałość koła zmiennych faz rozrządu?

Zużywanie się koła zmiennych faz rozrządu w samochodzie PEUGEOT 5008 I to naturalny proces – jest to jeden z elementów eksploatacyjnych auta. Można jednak w prosty sposób wydłużyć jego trwałość. Przede wszystkim należy stosować olej wysokiej jakości i na bieżąco kontrolować jego poziom; najlepiej zadbać o to, by jego ilość znajdowała się w górnym zakresie referencyjnym.