Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do PEUGEOT 5008 I

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 1.027, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, Zdj�...
275,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT50402

FAST FT50402

167,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.027, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, Zdj�...
290,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRMDRM16803

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM16803

268,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VAIV420826

VAICO V42-0826

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
400,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MAX170173

MAXGEAR 17-0173

160,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: TOP503614

TOPRAN 503 614

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, Materiał obudowy: tworzyw...
497,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SKV49SKV022

ESEN SKV 49SKV022

218,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj paliwa: olej napędowy, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieni...
330,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Kolektor ssący w aucie PEUGEOT 5008 I

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie PEUGEOT 5008 I. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, PEUGEOT 5008 I może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

PEUGEOT 5008 I – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się PEUGEOT 5008 I, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie PEUGEOT 5008 I?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu PEUGEOT 5008 I może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie PEUGEOT 5008 I. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.