6 produktów
Wybierz auto
Kolor: Czarny
Materiał: Silikon
88,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
88,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Numer seryjny: Bks-vw-029
469,35
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
469,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
81,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
81,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
48,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
48,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV49SKV515
126,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
126,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Za turbosprężarką
79,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
79,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rura dolotu służy do doprowadzania zimnego powietrza do silnika. Jej rola jest niezwykle istotna – dzięki temu elementowi cały układ może bezpiecznie pracować. Dostarczanie zimnego powietrza powoduje zwiększenie jego stężenia w silniku, co z kolei przekłada się na poprawę osiągów jednostki napędowej.
Podczas wyboru rury dolotowej powietrza do auta VW GOLF ALLTRACK należy zwracać uwagę na parametry tego elementu. Najważniejsze z nich to średnica wewnętrzna oraz długość, a także materiał wykonania rury. Najczęściej stosuje się części z metalowymi zbrojeniami, które zwiększają wytrzymałość, oraz z plastikową lub silikonową obudową – zastosowanie takich tworzyw poprawia elastyczność komponentu. Dostępne są również modele aluminiowe.
Problemy z rurą dolotu powietrza mogą oddziaływać na cały układ dolotowy. Objawy tego typu awarii mogą być trudne do określenia, jednak należy zwracać szczególną uwagę na: nierówną pracę silnika oraz znaczny spadek mocy silnika. Do tego wskazówką mogą być dziwne odgłosy słyszalne spod maski, niepokojące szumy i świsty głównie dochodzące z silnika. W przypadku wątpliwości należy wizualnie skontrolować stan przewodu dolotowego. Wszelkie usterki układu dolotowego są niebezpieczne, ponieważ mogą prowadzić do zubożenia mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nadmiernego wzrostu ciśnienia, co z kolei zwiększa ryzyko uszkodzenia silnika.