Powiadom mnie o dostępności

Kolektory ssące do VW GOLF ALLTRACK

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Dla numeru oe: 04e129712a

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

164,30

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

164,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami, z elektrozaworem

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem

973,44

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

973,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.074

Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny, pneumatyczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,17

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

115,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW GOLF ALLTRACK

Kolektor ssący w aucie VW GOLF ALLTRACK

Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie VW GOLF ALLTRACK. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, VW GOLF ALLTRACK może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.

VW GOLF ALLTRACK – jakie są rodzaje kolektorów dolotowych?

Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się VW GOLF ALLTRACK, i znajdź odpowiedni produkt.

Jak działa kolektor ssący i kiedy widać jego usterkę w samochodzie VW GOLF ALLTRACK?

Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu VW GOLF ALLTRACK może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie VW GOLF ALLTRACK. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.