75 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 51.6
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
81,50
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
81,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 52.48
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
64,97
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
64,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,35
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
95,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 2
60,34
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
60,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
73,78
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
73,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 2
48,96
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
48,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 20
Rezystancja [ohm]: 900
Rozwiń więcej danych
98,18
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
98,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez cięgna
Rozwiń więcej danych
35,52
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
35,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kolor obudowy: Biały
74,19
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
74,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
45,60
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
45,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
44,38
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
44,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
37,93
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
37,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
41,77
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
41,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
50,04
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
50,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 99 zł
MAG064847101010
Tryb pracy: Elektryczny
35,13
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
35,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 52.48
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
69,65
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
69,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwarancja: 5 lat gwarancji
70,39
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
70,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
172,86
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
172,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
56,60
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
56,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Niebieski
55,51
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
55,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie FORD FOCUS II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów FORD FOCUS II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie FORD FOCUS II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach FORD FOCUS II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach FORD FOCUS II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.