36 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
94,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
94,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953348
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Wersja: Type 6,7
79,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
75,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005057
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
43,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
58,09
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
58,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10932
Ilość podłączonych styków: 3
75,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
271,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Oe
380,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
380,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
41,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.039
Wymagana ilość: 1
40,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV254
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
48,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
56,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
56,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042116148000000
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
70,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPNS021
45,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.043
92,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
98,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPNS013
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
22,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
22,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
62,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1000JPN
54,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie NISSAN ALMERA, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów NISSAN ALMERA z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie NISSAN ALMERA czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach NISSAN ALMERA sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach NISSAN ALMERA nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.