36 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
95,25
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
95,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
58,41
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
58,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
43,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Wersja: Type 6,7
81,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
96,58
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
96,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
29,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
76,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
34,59
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
34,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
Rozwiń więcej danych
60,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
77,26
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
77,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
41,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
41,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,29
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
46,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.039
Wymagana ilość: 1
43,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Oe
384,53
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
384,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
42,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,16
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
59,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
47,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
70,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie NISSAN ALMERA II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów NISSAN ALMERA II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie NISSAN ALMERA II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach NISSAN ALMERA II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach NISSAN ALMERA II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.