35 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rozwiń więcej danych
93,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
93,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
77,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
77,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,00
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005057
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
43,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
43,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
57,52
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
57,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10932
Ilość podłączonych styków: 3
76,68
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
76,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403886525101
Ilość biegunów: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 28.2
Rozwiń więcej danych
63,09
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
63,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.039
Wymagana ilość: 1
52,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
52,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPNS015
45,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
45,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,89
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
58,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550862A
Ilość połączeń: 3
Głębokość zabudowy [mm]: 55
100,25
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
100,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,24
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
55,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV17SKV355
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
39,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
39,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
51,14
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
51,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
30,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042116148000000
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Rozwiń więcej danych
70,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
70,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
46,72
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
46,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
54,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
54,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550526A
Wysokość [mm]: 38
Ilość połączeń: 3
56,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
56,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie NISSAN ALMERA II, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów NISSAN ALMERA II z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie NISSAN ALMERA II czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach NISSAN ALMERA II sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach NISSAN ALMERA II nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.