96 produktów
Wybierz auto
0396SS11005
Ilość podłączonych styków: 3
72,46
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
72,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
76,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261953348
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Wersja: Type 6,7
79,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
79,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
91,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
91,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
60,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
60,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396SS10818
Ilość podłączonych styków: 3
72,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
72,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540232101030
320,45
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
320,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
29,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
29,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY16148100024
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
69,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
69,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Alternatywny zestaw naprawczy: Harness: 9001-935
63,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
63,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E1157JPN
Ilość połączeń: 3
47,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
47,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
80,94
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
80,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847189010
107,33
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
107,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
51,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
51,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
100,97
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
100,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP720028
Ciężar [kg]: 0.019
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
71,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
71,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
128,33
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
128,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
96,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
96,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PU009121571
Długość przewodu [mm]: 160
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Rozwiń więcej danych
275,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 27.05
275,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
49,70
zł/szt.
Kraków: śr. 28.05
U ciebie: śr. 28.05
49,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie RENAULT, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów RENAULT z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie RENAULT czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach RENAULT sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach RENAULT nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.