54 produktów
Wybierz auto
49,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 29.68
Ciężar [kg]: 0.025
Rozwiń więcej danych
131,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
131,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
90,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
90,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
56,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
56,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005083
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
39,30
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
39,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
40,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR551462A
67,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
124,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
124,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064847166010
109,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
109,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
46,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 69.3
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
92,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
143,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
143,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12005085
Rezystancja [ohm]: 1100
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
45,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY004
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
65,51
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
65,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E2001JPN
Ilość połączeń: 2
73,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
56,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
56,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
69,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECPTY014
Dla numeru oe: 90919-05060
Dla numeru artykułu: 87714
Rozwiń więcej danych
42,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
42,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA RAV 4, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA RAV 4 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA RAV 4 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA RAV 4 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA RAV 4 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.