54 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 90919-05060
Dla numeru artykułu: 87714
Rozwiń więcej danych
43,18
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
43,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,49
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
38,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
75,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
89,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 55.05
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
69,05
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
69,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
109,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
111,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
52,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
67,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
47,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Zdjęcie producenta: 1
113,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
47,98
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
47,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.43
70,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 3
37,63
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
37,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Rozwiń więcej danych
43,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
43,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik hall'a
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
151,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
90,36
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
90,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 1100
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
131,32
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
131,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie TOYOTA RAV 4, czujnik położenia wałka rozrządu umieszczony jest w głowicy silnika i skierowany w stronę koła sygnałowego, zamontowanego w wałku rozrządu. Czujnik emituje sygnał, na podstawie którego komputer pojazdu określa kąt położenia wałka. Dzięki temu komputer otrzymuje informację, w jakiej pozycji aktualnie znajduje się wałek rozrządu. Jest ona potrzebna m.in. do przeprowadzenia regulacji dawek paliwa czy aktywacji świec zapłonowych (w przypadku wersji samochodów TOYOTA RAV 4 z silnikami benzynowymi).
Czujniki położenia wałka rozrządu, stosowane w samochodzie TOYOTA RAV 4 czasem ulegają usterkom. Ich pierwszym objawem jest zazwyczaj zaświecenie się kontrolki silnika („check engine”) na desce rozdzielczej auta. Pojawić się mogą także problemy z uruchomieniem silnika, szarpnięcia i niespodziewane gaśnięcie silnika podczas jazdy. Zdarza się, że kierowcy wyczuwają także utratę mocy silnika oraz obserwują zwiększone zużycie paliwa. W pojazdach TOYOTA RAV 4 sprawdzenie poprawności pracy czujnika położenia wałka rozrządu powinno odbywać się z wykorzystaniem dopasowanego do marki testera diagnostycznego.
Czujniki położenia wałka rozrządu to części elektroniczne, dlatego podejmowanie prób ich naprawy nie jest zalecane przez ekspertów motoryzacyjnych. Jedynym niezawodnym sposobem naprawy jest wymiana czujnika na nowy. W autach TOYOTA RAV 4 nie jest to proces skomplikowany – polega na odłączeniu wtyczki zasilającej od czujnika oraz odkręceniu śrub mocujących czujnik w głowicy silnika. Następnie w sposób analogiczny montuje się nowy czujnik położenia wałka rozrządu. Oczywiście czynność powinna zostać poprzedzona diagnostyką.