53 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
30,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
30,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
19,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341876673
Strona zabudowy: Oprawa skrzyni biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Dla wałka rozrządu
27,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOS8325
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Rodzaj gwintu: Gwint prawoskrętny
Rozwiń więcej danych
18,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
26,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
26,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.01
Zdjęcie producenta: 1
22,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
22,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341897690
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen)/acm (polyacryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
33,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)/acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
18,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
18,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0341092750
51,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340814053800
Szerokość [mm]: 10
Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
32,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041777006700
Specyfikacja: 1
52,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119500400
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
12,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
12,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103257
Wysokość [mm]: 8
Średnica wewnętrzna [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
19,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
19,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041777006600
86,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0340814273400
Szerokość [mm]: 8
Materiał: Ptfe (polytetrafluorethylen), acm (poliakryl-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
24,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka stalowa
30,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
30,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Acm (poliakryl-kauczuk)
11,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Grubość [mm]: 10
Rozwiń więcej danych
43,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
43,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie SEAT TOLEDO uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.
Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie SEAT TOLEDO, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.
Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie SEAT TOLEDO, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).