36 produktów
Wybierz auto
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
208,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
208,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
191,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
191,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
147,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
543,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
543,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
196,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
196,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
314,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
314,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV109866
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
1 290,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
1 290,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554057A
Ilość otworów: 2
Rodzaj zaworu: Z zaworami dolotowymi, z zaworami wylotowymi
Rozwiń więcej danych
196,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
196,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116492
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
155,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
155,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV052
103,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116491
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
158,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.02
158,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117480
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
188,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
188,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.179
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
212,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
107,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 96
Szerokość [mm]: 28
Rozwiń więcej danych
133,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.113
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
143,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554027A
Ilość połączeń: 2
440,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
440,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEFRVW003
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
91,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. SEAT TOLEDO wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód SEAT TOLEDO charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie SEAT TOLEDO powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.