30 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
115,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
115,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
409,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
409,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
237,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
237,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
387,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
387,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA55948720
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
438,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
438,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
168,52
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
168,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
115,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
115,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427000310
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
692,58
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
692,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV2301
260,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
260,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV2303
108,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
108,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102906
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
142,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
142,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117330
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
135,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
135,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
121,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
121,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117320
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Rozwiń więcej danych
207,67
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
207,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2300
140,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
140,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2302
188,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
188,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV044
110,85
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV045
159,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
159,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554007A
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ilość połączeń: 2
100,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
100,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899152
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
144,10
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
144,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. FORD KUGA wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód FORD KUGA charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie FORD KUGA powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.