Powiadom mnie o dostępności

Zawory zmiennych faz rozrządu do FORD S-MAX I

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: głowica cylindra, Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Artykuł uzupełniający / inf...
118,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Rodzaj zaworu: zawór sterujący
191,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Rodzaj zaworu: dla zaworów wydechowych, Liczba aktywnych styków:...
409,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona wylotowa, Ciężar [kg]: 0.18, parzyste numery artykułów: 33 10 2904, Zdj�...
142,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Rodzaj zaworu: dla zaworów dolotowych, Liczba aktywnych styków: ...
237,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona wylotowa, Ciężar [kg]: 0.2, Ilość połączeń: 2, Strona zabudowy: Stron...
438,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Ciężar [kg]: 0.19, Ilość połączeń: 2, Strona zabudow...
219,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Jakość: EQUIVALENT
314,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Ilość połączeń: 2
506,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
110,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
142,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Liczba aktywnych styków: 2
219,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: sterowany elektrycznie, Rodzaj zaworu: dla zaworów dolotowych, Liczba aktywnych styków...
168,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Strona wylotowa, Ciężar [kg]: 0.2, Ilość połączeń: 2
121,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
260,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: Exhaust
399,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: głowica cylindra, Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Artykuł uzupełniający / inf...
118,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Strona zabudowy: Strona doprowadzająca, Tryb pracy: elektro-hydrauliczny, Rodzaj...
183,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
150,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
705,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Zawór zmiennych faz rozrządu w samochodzie FORD S-MAX I – za co odpowiada?

Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. FORD S-MAX I wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.

FORD S-MAX I – objawy usterki zaworu zmiennych faz rozrządu

Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód FORD S-MAX I charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.

Diagnostyka usterek zaworu zmiennych faz rozrządu w samochodzie FORD S-MAX I

Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie FORD S-MAX I powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.