31 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
107,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
107,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117550
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
189,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
189,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
236,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
236,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
388,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
388,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.172
Rozwiń więcej danych
146,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
146,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
136,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
136,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Liczba aktywnych styków: 2
219,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
219,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427000410
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
722,80
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
722,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV39SKV045
157,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
157,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554000
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ilość połączeń: 2
621,73
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
621,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Sterowany elektrycznie
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
167,88
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
167,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV2301
240,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
240,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
122,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
122,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102906
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Ciężar [kg]: 0.18
Rozwiń więcej danych
147,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
147,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEFRVV000
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
89,99
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
89,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV044
114,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
114,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA50948721
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Ciężar [kg]: 0.19
Rozwiń więcej danych
227,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.07
227,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
145,60
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
145,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0445427000310
Sterowanie silnika: Pasek rozrządu
722,58
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
722,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117530
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
227,77
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
227,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. FORD S-MAX I wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód FORD S-MAX I charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie FORD S-MAX I powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.