82 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
201,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
201,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
139,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
139,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
413,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
413,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117430
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
454,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
454,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
205,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
205,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
151,49
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
151,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
311,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
311,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 066 906 455 g
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
336,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
336,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAOCV0100
155,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
155,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
214,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
214,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
199,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
199,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
550,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
550,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Długość [mm]: 44
Szerokość [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
162,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
162,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899119
Strona zabudowy: Strona wylotowa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
399,39
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
399,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,69
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
252,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
COV2800014002180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
235,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
235,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra, strona doprowadzająca
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
158,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
158,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,34
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
97,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 160
Ciężar [kg]: 0.94
Rozwiń więcej danych
279,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
279,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW GOLF wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW GOLF charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW GOLF powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.