81 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
206,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
140,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
140,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117430
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
417,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
417,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
458,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
458,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
208,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
208,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
207,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0100
156,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
156,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 066 906 455 g
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
328,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
314,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
314,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33102684
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
138,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117540
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
234,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
150,84
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
150,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 165
Szerokość [mm]: 112
Rozwiń więcej danych
555,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
555,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
202,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
82,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
121,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
121,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554011A
Ilość połączeń: 2
157,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
157,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479116503
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
107,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV39SKV009
Ciężar [kg]: 0.17
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
107,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899121
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
257,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
257,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. VW GOLF wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód VW GOLF charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie VW GOLF powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.