11 produktów
Wybierz auto
KOL41264610
Długość [mm]: 66
Otwór o śr [mm]: 84.25
Rozwiń więcej danych
446,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
446,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK67050
Opcja wyposażenia: Without oil cooling
Długość [mm]: 47.5
Rozwiń więcej danych
256,75
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
256,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
457,95
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
457,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL081PI00104000
Długość [mm]: 47.5
Średnica cylindra [mm]: 77
Rozwiń więcej danych
379,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
379,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL081PI00104002
Długość [mm]: 47.5
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
379,12
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
379,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAL081PI00110002
Długość [mm]: 51.2
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Rozwiń więcej danych
393,24
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
393,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIPK67000
Opcja wyposażenia: Without oil cooling
Długość [mm]: 47.5
Rozwiń więcej danych
249,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
249,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETEPM011700
Średnica cylindra [mm]: 77
Wielkość kompresji [mm]: 28.5
Rozwiń więcej danych
416,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
416,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
457,95
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pt. 02.05
U ciebie: pt. 02.05
457,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
ETEPM011750
Średnica cylindra [mm]: 77.5
Długość trzpienia [mm]: 48
Rozwiń więcej danych
416,60
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
416,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
294,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 28.04
U ciebie: pon. 28.04
294,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tłok to bardzo ważny element silnika spalinowego, który odpowiada za zamianę energii generowanej podczas procesów spalania na energię mechaniczną. Następnie jest ona przenoszona na sworzeń tłokowy i korbowód, gdzie zamieniana jest na siłę obrotową i transportowana dalej, na wał korbowy. Tłok w samochodzie MINI COUNTRYMAN I zazwyczaj wykonuje się ze stopu aluminiowo-krzemowego.
Zasada działania tłoka w samochodzie MINI COUNTRYMAN I jest stosunkowo prosta. Podczas pracy jednostki napędowej wykonuje on ruchy w górę i w dół. W zależności od pozycji, którą przyjmuje, pracuje ze zmienną szybkością – niekiedy ruchy te są bardzo powolne, a w momentach zwrotnych następuje dość duże przyspieszenie. Dzięki takim zmianom prędkości dochodzi do powstawania masowych sił bezwładności, które wraz z innymi siłami tworzą siłę wypadkową oddziałującą na tłok.
Tłok w samochodzie MINI COUNTRYMAN I może ulec różnym awariom. Najczęściej pojawiającym się problemem jest zerwanie paska rozrządu, jednak czasami dochodzi również do uszkodzenia głowicy silnika lub współpracującego z tłokiem korbowodu. Awaria tłoka może nastąpić także w momencie, gdy dojdzie do nagłego wzrostu temperatury silnika oraz ciśnienia wewnątrz cylindra. W takich sytuacjach niekiedy niezbędna będzie naprawa lub wymiana.