39 produktów
Wybierz auto
Średnica zewnętrzna [mm]: 26
13,31
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
13,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 227,95
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 227,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
540,00
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
540,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
462,24
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
462,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
842,68
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
842,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Szerokość [mm]: 8.5
Średnica zewnętrzna [mm]: 32
17,80
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
17,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Strona wylotowa
869,70
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
869,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 552,30
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 552,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
1 624,17
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 624,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
1 669,39
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
1 669,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
293,18
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
293,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 06f109102b, 06f109102e
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Rozwiń więcej danych
783,33
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
783,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
1 494,24
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
1 494,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
2 183,43
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
2 183,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Steel
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
1 162,25
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 162,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 03l109022, 03l109022d
Grubość [mm]: 0
Rozwiń więcej danych
763,21
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
763,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Steel, steel billet
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
1 220,26
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 220,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Strona wylotowa
1 223,84
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 223,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Wlot
1 055,37
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
1 055,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
17,25
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
17,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wałek rozrządu jest jednym z najważniejszych elementów układu rozrządu we współczesnych silnikach spalinowych. W przypadku samochodów AUDI TT II (8J) mamy do czynienia ze standardowym zastosowaniem wałka – steruje on pracą silnika i odpowiada za dopływ mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz ich późniejsze opróżnianie z pozostałości procesu spalania, czyli spalin. Wałek rozrządu posiada krzywki, które odpowiadają za otwieranie się i zamykanie zaworów, regulują one doprowadzanie mieszanki i odprowadzanie spalin. Niezawodna praca wałka rozrządu jest warunkiem zachodzenia prawidłowego cyklu pracy silnika.
W silnikach stosowanych w samochodach AUDI TT II (8J), wałek rozrządu może ulec awarii z kilku różnych przyczyn. Najczęściej spotykane jest zużycie eksploatacyjne obserwowane w egzemplarzach aut AUDI TT II (8J), posiadających bardzo wysoki przebieg lub pracujących w trudnych warunkach. Przyczyną awarii wałka rozrządu może być jednak także złe smarowanie spowodowane niedoborem oleju silnikowego lub jego niewłaściwymi parametrami (zła specyfikacja oleju lub rzadka wymiana). Dochodzi wówczas do ścierania się elementów wałka i ich stopniowej degradacji.
Wałki rozrządu nie ulegają częstym awariom, dlatego decyzję o ich wymianie należy poprzedzić fachową diagnostyką. O zużyciu wałka świadczyć mogą objawy, które mogą towarzyszyć także innym usterkom – np. utrata mocy silnika czy jego nierówna praca. Kiedy zostaną wykluczone inne przyczyny usterek, pozostaje rozebranie układu rozrządu i sprawdzenie kondycji wałka. Jeżeli jest on w złym stanie, zalecana jest wymiana na nowy produkt. W przypadku samochodu AUDI TT II (8J), eksperci motoryzacyjni nie zalecają podejmowania prób regeneracji wałka rozrządu.