21 produktów
Wybierz auto
Nr art: 03575649XS
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040136227
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987949645
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03541987949661
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0355CT1143
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0355CT1088
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 0355CT1134
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040124186
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03541987949657
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GATT334RB
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: GAT5698XS
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: JAV400900
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ASH40000900
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FEB34126
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: 03575648XS
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0365941033
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03541987949617
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0355CT1139
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 03575604XS
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 036594979
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Pasek rozrządu w samochodzie AUDI TT II (8J) pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.
Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.