17 produktów
Wybierz auto
Producenci
      
    
  Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ciężar [kg]: 0.98
Rozwiń więcej danych
239,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
239,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  TOP118526
Strona zabudowy: Głowica cylindra, boczna oprawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
82,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
82,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Strona zabudowy: Od strony czołowej
Ciężar [kg]: 1.2
Rozwiń więcej danych
296,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
296,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  BOVB12189
Zakres stosowania (narzędzia do obróbki skrawaniem): Żelazo
212,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
212,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM0666
87,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
87,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV96SKV146
67,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
67,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  ETERH0005
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
196,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
196,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  BOVB18676
Materiał: Tworzywo sztuczne
84,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
84,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  BOVB18724
Materiał: Żelazo
303,92
zł/szt.
Kraków: czw. 06.11
U ciebie: czw. 06.11
303,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  TOP118670
Strona zabudowy: Głowica cylindra, zewnętrzny, góra
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
73,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
73,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  TOP118839
Strona zabudowy: Skrzynia korbowa, pompa wodna, boczna oprawa, na dole
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Rozwiń więcej danych
49,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
49,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118525
Strona zabudowy: Blok silnika, boczna oprawa, od strony czołowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wałem korbowym z pierścieniami uszczelniającymi
Rozwiń więcej danych
113,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
113,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      BGAFC0101
427,06
zł/szt.
Kraków: czw. 06.11
U ciebie: czw. 06.11
427,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
    
  VIJ11091775301
115,98
zł/szt.
Kraków: czw. 06.11
U ciebie: czw. 06.11
115,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  NTYRTCVW002
Materiał: Tworzywo sztuczne
68,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
68,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
    
  TOP116525
Strona zabudowy: Wewnątrz
Materiał: Poliamid 6.6, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
71,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
71,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
      
    
  Dla numeru oe: 06h 109 210 ag
Strona zabudowy: Od strony czołowej
Rozwiń więcej danych
175,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.11
175,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie AUDI TT II (8J) to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu AUDI TT II (8J) rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu AUDI TT II (8J) nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.