Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do AUDI TT II (8J)

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

220,78 zł

Dostawa na poniedziałek, 10 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,54 zł

Dostawa na poniedziałek, 10 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
71,69 zł

Dostawa na poniedziałek, 10 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Darmowa dostawa
275,79 zł
275,79 zł

Dostawa na poniedziałek, 10 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
69,62 zł
69,62 zł

Dostawa na poniedziałek, 10 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
83,92 zł

Dostawa na wtorek, 11 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
75,07 zł
75,07 zł

Dostawa na poniedziałek, 10 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

AUDI TT II (8J) – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie AUDI TT II (8J) to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

AUDI TT II (8J) – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu AUDI TT II (8J) rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu AUDI TT II (8J) – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu AUDI TT II (8J) nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.