47 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
206,75
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
206,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
140,90
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
140,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
458,75
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
458,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
207,88
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
207,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
208,42
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
208,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
417,26
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
417,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
156,95
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
156,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
314,07
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
314,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 06h 115 243 m
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
138,29
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
138,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
150,84
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
150,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
202,38
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
202,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,37
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
82,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
121,89
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
121,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
157,91
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
157,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 2
158,17
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
158,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
257,39
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
257,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
149,64
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
149,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Głowica cylindra
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
149,71
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
149,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów wydechowych
Rozwiń więcej danych
208,97
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
208,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
210,78
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
210,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI TT II (8J) wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI TT II (8J) charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI TT II (8J) powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.