48 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.16
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
204,76
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
204,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Straight connector
127,44
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
127,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE706117430
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
413,21
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
413,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117440
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
413,21
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
413,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE706117460
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
192,17
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
192,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGAOCV0100
155,44
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
155,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rodzaj zaworu: Dla zaworów dolotowych
Rozwiń więcej danych
332,91
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
332,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Góra
Ciężar [kg]: 0.154
Rozwiń więcej danych
198,01
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
198,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.147
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
204,24
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
204,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV103730
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
Rozwiń więcej danych
151,20
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
151,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR554054A
93,89
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
93,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 121
Szerokość [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
262,53
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
262,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
82,67
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
82,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 066 906 455 h
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
302,06
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
302,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR554068A
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
120,72
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
120,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014001180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
231,25
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
231,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0899110
Strona zabudowy: Strona doprowadzająca
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
126,99
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
126,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COV2800014007180
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu: 1
525,48
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
525,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0899121
Tryb pracy: Elektro-hydrauliczny
Ilość biegunów: 2
254,91
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
254,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
SWA33102653
Dla numeru oe: 06k 115 243 l
Strona zabudowy: Na dole
Rozwiń więcej danych
120,73
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
120,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zmienne fazy rozrządu stosowane są w celu optymalizacji parametrów procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w silniku. Efektem jest ograniczenie zużycia paliwa oraz lepsza dynamika pojazdu, wynikająca z wypłaszczenia krzywej momentu obrotowego. AUDI TT II (8J) wykorzystuje układ zmiennych faz rozrządu w silniku, elementem tego układu jest zawór zmiennych faz rozrządu. Podzespół steruje dopływem mieszanki do cylindrów silnika.
Dzięki obecności układu zmiennych faz rozrządu, samochód AUDI TT II (8J) charakteryzuje się dobrą dynamiką jazdy i umiarkowanym spalaniem. Układ ten jest jednak podatny na usterki, związane m.in. z zaworem zmiennych faz rozrządu. Kiedy pracuje on nieprawidłowo, kierowca może słyszeć hałas podczas pracy silnika przed jego rozgrzaniem. Objawami usterki może być także nierówna praca silnika lub jego przygasanie na biegu jałowym.
Nie tylko zawór zmiennych faz rozrządu może w samochodzie AUDI TT II (8J) powodować przytoczone wyżej objawy, dlatego przed wymianą podzespołu zalecane jest podjęcie bardziej zaawansowanej diagnostyki. Metodą jest podłączenie do auta testera diagnostycznego i odczytanie kodów usterek, a także dokładne sprawdzenie podwozia pojazdu pod kątem wycieków oleju z okolic zaworu zmiennych faz rozrządu.