Powiadom mnie o dostępności

Zawory EGR do FORD MAVERICK II

15 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór przełączający
169,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj zaworu: zawór magnetyczny, Artykuł uzupełniający / informacja uz...
289,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: DRI717720046

Zawór EGR DRI 717720046

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami, I...
Produkt kaucjonowany
135,30 zł
269,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ERR555039A

Zawór EGR ERA 555039A

Ciężar [kg]: 0.39, Ilość połączeń: 6
159,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03356NU010171001

Zawór EGR HELLA 6NU 010 171-001

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnienia, N...
419,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: AIC56940

Zawór EGR AIC 56940

Tryb pracy: elektryczny, Ilość połączeń: 6
373,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV1500307

Zawór EGR JAPKO 1500307

Tryb pracy: elektryczny
243,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ASH150000307

Zawór EGR ASHIKA 150-00-0307

Tryb pracy: elektryczny
238,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: TRI881310014

Zawór EGR TRISCAN 8813 10014

Tryb pracy: elektryczny, Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa, Artykuł uzupełniający / informacja u...
297,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.39, Ilość: 1, Ilość połączeń: 6, Zdjęcie producenta: 1
332,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JPG1519900600

Zawór EGR JP GROUP 1519900600

Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
226,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ABA12101057

Zawór EGR ABAKUS 121-01-057

Tryb pracy: elektryczny, Ilość biegunów: 6
147,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: NGK95883

Zawór EGR NGK 95883

Tryb pracy: elektryczny, Materiał: metal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z ...
837,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: elektryczny
218,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
205,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Zawór EGR w samochodach FORD MAVERICK II

Zawór EGR w samochodzie FORD MAVERICK II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.

Zasada działania zaworu EGR w aucie FORD MAVERICK II

W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.

FORD MAVERICK II – jakie są najczęstsze przyczyny awarii zaworu EGR?

Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD MAVERICK II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.