75 produktów
Wybierz auto
0338724809730
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
261,19
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
261,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR014
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
702,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
702,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRI881310014
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
291,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
291,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60224
208,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
208,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRFR002
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego: 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
95,32
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
95,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101097
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
114,90
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
114,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396EG1041012B1
472,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
472,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1045712B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
310,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
310,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR004
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
184,97
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
184,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRFR013
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
116,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
116,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
202,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
202,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
357,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
357,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1040612B1
295,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
295,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1041212B1
277,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
277,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
199,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
199,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB172830
Ciężar [kg]: 0.748
Zdjęcie producenta: 1
144,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
144,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101057
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 6
155,50
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
155,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA12101082
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
229,78
zł/szt.
Kraków: pt. 24.10
U ciebie: pt. 24.10
229,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112109
186,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
186,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0400571822112112
176,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.10
U ciebie: wt. 21.10
176,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie FORD MONDEO III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD MONDEO III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.