72 produktów
Wybierz auto
0338724809730
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
284,24
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
284,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR014
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
812,90
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
812,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRI881316101
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
501,33
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
501,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274002
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
156,18
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
156,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000307
Tryb pracy: Elektryczny
220,85
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
220,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
298,37
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
298,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
161,37
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
161,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396EG1040612B1
295,69
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
295,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1045712B1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
310,94
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
310,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
322,68
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
322,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555297A
Ilość połączeń: 3
162,51
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
162,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV092
Ciężar [kg]: 0.84
Tryb pracy: Pneumatyczny
166,89
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
166,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
357,45
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
357,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710935D1
Tryb pracy: Elektryczny
208,43
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
208,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
251,30
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
251,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717720046
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
222,06
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
222,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kaucja: 135,30 zł
HEL6NU010171171
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
1 190,21
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
1 190,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF48643
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
220,37
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
220,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRI717730097
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 4
Rozwiń więcej danych
1 036,73
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
1 036,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 232,83 zł
ELS730097
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 4
Rozwiń więcej danych
862,24
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
862,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 350,59 zł
Zawór EGR w samochodzie FORD MONDEO III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD MONDEO III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.