94 produktów
Wybierz auto
0338702209110
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
578,39
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
578,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809730
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
287,37
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
287,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700578120
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
579,39
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
579,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60226
Tryb pracy: Elektryczny
246,82
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
246,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
256,40
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
256,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710935D1
Tryb pracy: Elektryczny
212,86
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
212,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRMZ000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Gruntownie wyremontowany: 1
126,22
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
126,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
357,51
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
357,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555467A
Ilość połączeń: 5
243,60
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
243,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPEGRE156
583,06
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
583,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG3119900300
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
311,98
zł/szt.
Kraków: śr. 31.12
U ciebie: śr. 31.12
311,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG72006AS
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
822,78
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
822,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
819,38
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
819,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710665D
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową, z uszczelnieniem, bez sterowania przepustnicą
928,67
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
928,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
349,19
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
349,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT60238
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
212,92
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
212,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP639160
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
367,03
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
367,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
432,05
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
432,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM161103
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
296,50
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
296,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
040145421
Ciężar [kg]: 3.857
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
756,52
zł/szt.
Kraków: wt. 30.12
U ciebie: wt. 30.12
756,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie FORD MONDEO IV odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD MONDEO IV wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.