96 produktów
Wybierz auto
0338702209110
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
651,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
651,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338724809730
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
Rozwiń więcej danych
287,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
287,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338700578120
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
639,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
639,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
258,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555467A
Ilość połączeń: 5
245,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
378,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
378,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639160
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
392,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
392,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88288
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
618,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
618,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
325,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555039A
Ciężar [kg]: 0.39
Ilość połączeń: 6
161,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555245
Ilość połączeń: 5
1 265,19
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
1 265,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555326A
Ilość połączeń: 5
399,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
399,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88117
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
417,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
417,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
892,27
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
892,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV150L06
Tryb pracy: Elektryczny
434,22
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
434,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRFR009
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z chlodnicą agr
865,62
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
865,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
770,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
770,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRI881310014
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
294,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
294,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171001
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
437,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
437,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
ERR555306
Ilość połączeń: 5
1 442,79
zł/szt.
Kraków: pon. 18.08
U ciebie: pon. 18.08
1 442,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie FORD S-MAX I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach FORD S-MAX I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.