16 produktów
Wybierz auto
PIE703051040
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
578,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
578,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
03356NU010171751
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
404,26
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
404,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELEG1046712B1
271,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
271,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYEGRTY013
Tryb pracy: Pneumatyczny
Ilość biegunów: 3
231,33
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
231,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRBM000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
146,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRI717710042
Tryb pracy: Pneumatyczny
Norma emisji spalin: Euro 3
Rozwiń więcej danych
359,50
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
359,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 123,00 zł
BOK710970R
Tryb pracy: Pneumatyczny
Norma emisji spalin: Euro 3
Rozwiń więcej danych
468,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
468,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 241,50 zł
MET0892122
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
145,56
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
145,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0403881311002
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
342,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
342,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
NRF48610
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
258,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
258,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU014864751
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
443,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
443,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX270699
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
168,32
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
168,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV233
360,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
360,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB107787
Ciężar [kg]: 0.5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
271,56
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
271,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338704493170
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
442,90
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
442,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYECDBM018
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
53,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie MINI PACEMAN odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach MINI PACEMAN wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.