Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do CHEVROLET ORLANDO

32 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

33,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

33,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

104,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

92,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

92,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

45,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

45,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

95,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

95,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

46,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10153

Ilość podłączonych styków: 3

94,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

94,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0037

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

75,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HITACHI 138247

Dla numeru oe: 1238269

Gwarancja: 5 lat gwarancji

117,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

117,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0035

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

75,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

75,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106732

Ciężar [kg]: 0.021

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,24

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

103,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82313E

Dla numeru oe: 55573248

Jakość: Equivalent

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

60,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

60,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10206

Ilość podłączonych styków: 4

90,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

90,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

185,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

185,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V40-72-0287

Id wykonania wtyczki: 4-polig

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

130,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

130,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82366

Dla numeru oe: 1238394

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

123,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

123,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VDO 5WK96820Z

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

154,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

154,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 7055

Długość [mm]: 59

Ciężar [kg]: 0.027

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

89,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 29-14 812 0001

Ciśnienie [bar] od: 0.12

Ciśnienie [bar] do: 1.14

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

90,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

90,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do CHEVROLET ORLANDO

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu CHEVROLET ORLANDO

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak CHEVROLET ORLANDO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

CHEVROLET ORLANDO – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie CHEVROLET ORLANDO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie CHEVROLET ORLANDO

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.