11 produktów
Wybierz auto
Gwarancja: 5 lat gwarancji
115,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
115,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540261230044
127,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
127,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
81,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
81,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
59,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
59,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 11000
Rozwiń więcej danych
132,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
132,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Ciśnienie od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
61,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
61,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
61,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540261230180
127,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
127,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
96,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
96,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
103,26
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
103,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
63,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
63,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD RANGER IV. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie FORD RANGER IV, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.