Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FORD TRANSIT V

23 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550140A

Ciężar [kg]: 0.064

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

39,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10122

Ilość podłączonych styków: 4

97,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

97,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

165,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

165,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15001

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 15000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

133,88

zł/szt.

Kraków: pon. 16.06

U ciebie: pon. 16.06

133,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15069

Od cisnienia [pa]: 50000

Do cisnienia [pa]: 250000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

227,76

zł/szt.

Kraków: śr. 18.06

U ciebie: śr. 18.06

227,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550159A

Ciężar [kg]: 0.024

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

78,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

78,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550159

Ciężar [kg]: 0.024

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

297,82

zł/szt.

Kraków: pon. 16.06

U ciebie: pon. 16.06

297,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

145,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

145,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

196,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

196,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

73,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym PIERBURG 7.18222.01.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11

146,64

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

146,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

135,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

135,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

242,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

242,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106026

Ciężar [kg]: 0.022

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

179,55

zł/szt.

Kraków: pon. 16.06

U ciebie: pon. 16.06

179,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

123,19

zł/szt.

Kraków: pon. 16.06

U ciebie: pon. 16.06

123,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0090

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

81,92

zł/szt.

Kraków: pon. 16.06

U ciebie: pon. 16.06

81,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

173,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

173,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV101

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.07

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

48,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 94153

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 40

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

226,60

zł/szt.

Kraków: pon. 16.06

U ciebie: pon. 16.06

226,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92477

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

159,11

zł/szt.

Kraków: pon. 16.06

U ciebie: pon. 16.06

159,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT V

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FORD TRANSIT V

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD TRANSIT V. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FORD TRANSIT V – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FORD TRANSIT V, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FORD TRANSIT V

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.