Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do MAZDA 2 II

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

132,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

132,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

147,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

147,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

93,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

93,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,03

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

104,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

111,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

111,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0396

Ciężar [kg]: 0.02

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

68,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

86,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

86,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0093

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

156,21

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

156,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

42,77

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

42,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym BLUE PRINT ADB117403

Ciężar [kg]: 0.016

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

115,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 45935

Ciężar [kg]: 0.02

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

114,02

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

114,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

221,50

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

221,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym AIC 57270

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

138,59

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

138,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

176,51

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

176,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 91736

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

131,17

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

131,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 94263

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,30

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

121,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

82,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

82,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

129,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

129,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-CT-000

Dla numeru oe: 1920.cz

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

48,94

zł/szt.

Kraków: pt. 30.05

U ciebie: pt. 30.05

48,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

162,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 29.05

162,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MAZDA 2 II

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu MAZDA 2 II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MAZDA 2 II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

MAZDA 2 II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie MAZDA 2 II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie MAZDA 2 II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.