Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do MERCEDES-BENZ SLK R171

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 43

Długość [mm]: 35

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,69

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

88,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Grubość [mm]: 34.3

Ciężar [kg]: 0.015

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.016

Ilość połączeń: 3

83,25

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

83,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 15000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

108,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

108,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

100,48

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

100,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,70

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

98,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

80,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

80,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

45,69

zł/szt.

Kraków: śr. 05.02

U ciebie: śr. 05.02

45,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciśnienie [bar] od: 0.99

Ciśnienie [bar] do: 1.205

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

65,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

65,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciśnienie [bar] od: 0.196

Ciśnienie [bar] do: 2.484

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

69,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ R171

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu MERCEDES-BENZ SLK R171

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MERCEDES-BENZ SLK R171. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

MERCEDES-BENZ SLK R171 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R171, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R171

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.