Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do MITSUBISHI LANCER VIII

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NGK
BOSCH
NTY
VEMO
CALORSTAT BY VERNET
EPS
ERA
FACET
FAE
FAST
FEBI BILSTEIN
JP GROUP

110,05

zł/szt.

Kraków: czw. 14.08

U ciebie: czw. 14.08

110,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

84,62

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

84,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

89,93

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

89,93

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95912

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

109,09

zł/szt.

Kraków: czw. 14.08

U ciebie: czw. 14.08

109,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JP GROUP 1117701400

Ciężar [kg]: 0.025

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

52,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

56,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15007

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

106,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

41,61

zł/szt.

Kraków: czw. 14.08

U ciebie: czw. 14.08

41,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

92,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

92,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V37-72-0128

Ciężar [kg]: 0.016

Szerokość opakowania [cm]: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,24

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

103,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

134,95

zł/szt.

Kraków: czw. 14.08

U ciebie: czw. 14.08

134,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 96347

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

149,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

149,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 38493

Grubość [mm]: 43.45

Ciężar [kg]: 0.025

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

98,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0115

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

73,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 622 523

Strona zabudowy: Rura ssąca

Rodzaj czujnika: Czujnik ntc

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

57,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

57,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

44,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

44,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

37,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

37,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV108

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 13.08

49,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93266

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

124,69

zł/szt.

Kraków: czw. 14.08

U ciebie: czw. 14.08

124,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

26,31

zł/szt.

Kraków: czw. 14.08

U ciebie: czw. 14.08

26,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI LANCER VIII

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu MITSUBISHI LANCER VIII

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak MITSUBISHI LANCER VIII. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

MITSUBISHI LANCER VIII – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie MITSUBISHI LANCER VIII, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie MITSUBISHI LANCER VIII

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.