Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do OPEL SIGNUM

49 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość połączeń: 4
33,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: pneumatyczny, Techniczny numer informacyjny: SI 1013-11
38,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.11, Ciśnienie [bar] do: 3.07, Ilość biegunów: 4, Kształt obudowy wtyczki...
67,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3
58,53 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.01, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
45,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.03, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
53,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu
139,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
61,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 4, Zakres pomiarowy od [kPa]: 11, Zakres pomiarowy do [kPa]: 307, Zakres pomiar...
81,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3, Zakres pomiarowy od [kPa]: 20, Zakres pomiarowy do [kPa]: 100, Zakres pomiar...
90,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
104,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czujnikiem temperatury pow...
203,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czujnikiem temperatury pow...
180,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czujnikiem temperatury pow...
104,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 3
158,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Tryb pracy: elektryczny
183,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.014, Ilość połączeń: 3
38,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość podłączonych styków: 3
88,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czuj...
63,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.2, Ciśnienie [bar] do: 1, Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: ow...
55,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu OPEL SIGNUM

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak OPEL SIGNUM. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

OPEL SIGNUM – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie OPEL SIGNUM, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie OPEL SIGNUM

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.