Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do PORSCHE CAYENNE II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

100,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie wyjściowe od [V]: 0.5, Napięcie wyjściowe do [V]: 4.5
96,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wersja: 2
99,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość połączeń: 4, Zakres pomiarowy od [kPa]: 10, Zakres pomiarowy do [kPa]: 115, Zakres pomiar...
68,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.04, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
48,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PORSCHE

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu PORSCHE CAYENNE II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak PORSCHE CAYENNE II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

PORSCHE CAYENNE II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie PORSCHE CAYENNE II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie PORSCHE CAYENNE II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.