Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do RENAULT MASTER

28 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

50,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość podłączonych styków: 3
78,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.027, Ilość połączeń: 4, Zdjęcie producenta: 1
143,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: owalny
80,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
61,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.25, Ciśnienie [bar] do: 2.41, Ilość biegunów: 3, Napięcie robocze [V]: 1...
114,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
157,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym czujnikiem temperatury pow...
260,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez zintegrowanego czujnika temperatury pow...
210,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 82 00 719 629, Jakość: EQUIVALENT, Ilość biegunów: 3, Kształt obudowy wtyczki: ...
56,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Ciśnienie od [kPa]: 20, Ciśnienie do [kPa]: 10
28,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 3, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełnia...
79,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
75,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napięcie [V]: 12, Ciężar [kg]: 0.03, Tryb pracy: elektryczny, Artykuł uzupełniający / informac...
48,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zakres temperatury od [°C]: -40, Zakres temperatury do [°C]: 130
56,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
89,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 3, Od cisnienia [Pa]: 0, Do cisnienia [Pa]: 340000
71,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.127, Ciśnienie [bar] do: 2.553, Ilość biegunów: 4
128,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ilość biegunów: 4, Od cisnienia [Pa]: 20000, Do cisnienia [Pa]: 250000
227,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar] od: 0.31, Ciśnienie [bar] do: 3.72, Ilość biegunów: 3, Napięcie robocze [V]: 1...
102,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu RENAULT MASTER

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak RENAULT MASTER. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

RENAULT MASTER – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie RENAULT MASTER, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie RENAULT MASTER

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.