-7% NA WYBRANE PRODUKTY!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do RENAULT TWINGO I

30 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

50,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

105,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 700 897

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

55,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

55,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550086A

Ciężar [kg]: 0.014

Ilość połączeń: 3

37,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

37,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550140A

Ciężar [kg]: 0.064

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

39,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 3629

Ciężar [kg]: 0.06

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

89,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

114,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

114,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VDO 5WK9681Z

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

221,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

221,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10075-11B1

Ilość podłączonych styków: 3

113,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

113,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15001

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 15000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

135,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 25.06

135,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15016

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

167,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

167,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 16-14 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.2

Ciśnienie [bar] do: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

95,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

95,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV101

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.07

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

49,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-026

Ilość biegunów: 3

Ciśnienie od [kpa]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

48,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

175,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

175,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82144E

Dla numeru oe: 82 00 719 629

Jakość: Equivalent

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

69,68

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

69,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0090

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 15

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,71

zł/szt.

Kraków: pt. 27.06

U ciebie: pt. 27.06

82,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV114

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.02

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

56,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT TWINGO I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu RENAULT TWINGO I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak RENAULT TWINGO I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

RENAULT TWINGO I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie RENAULT TWINGO I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie RENAULT TWINGO I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.