Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do RENAULT TWINGO

67 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

DELPHI
FAE
MAXGEAR
NGK
CALORSTAT BY VERNET
ERA
JPN
MEYLE
SKV
ABAKUS
TOPRAN
EPS

50,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 700 897

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

68,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550086A

Ciężar [kg]: 0.014

Ilość połączeń: 3

37,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

37,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

107,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

113,17

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

113,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550140A

Ciężar [kg]: 0.064

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

39,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

39,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

56,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10075-11B1

Ilość podłączonych styków: 3

110,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

110,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92099

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,45

zł/szt.

Kraków: pon. 08.09

U ciebie: pon. 08.09

118,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10130

Ilość podłączonych styków: 3

76,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

76,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VDO 5WK9681Z

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

218,90

zł/szt.

Kraków: pon. 08.09

U ciebie: pon. 08.09

218,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

57,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

57,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV121

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

162,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

162,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 700 900

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

75,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

75,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HITACHI 138241

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego

Gwarancja: 5 lat gwarancji

111,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym PIERBURG 7.18222.04.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11

179,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

179,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 40 93 3629

Ciężar [kg]: 0.06

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

89,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym PIERBURG 7.18222.01.0

Tryb pracy: Pneumatyczny

Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11

157,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

157,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

60,53

zł/szt.

Kraków: pon. 08.09

U ciebie: pon. 08.09

60,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT TWINGO

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu RENAULT TWINGO

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak RENAULT TWINGO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

RENAULT TWINGO – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie RENAULT TWINGO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie RENAULT TWINGO

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.