Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do SEAT LEON

90 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

52,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

52,29

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV104

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

46,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

46,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10117

Ilość podłączonych styków: 4

75,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

75,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15026

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

115,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

41,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

41,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

109,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

109,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0010

Kolor: Czarny

Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

53,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

53,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

93,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

93,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

85,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

85,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,83

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

59,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-161

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

110,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

110,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV127

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

67,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

67,22

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym JP GROUP 1117701400

Ciężar [kg]: 0.025

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

51,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

51,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95912

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,85

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

107,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV120

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

50,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

50,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-020

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

29,12

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

29,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV102

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.03

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

47,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

47,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92899

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

148,87

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

148,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

38,51

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

38,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

47,69

zł/szt.

Kraków: pon. 12.05

U ciebie: pon. 12.05

47,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT LEON

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu SEAT LEON

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak SEAT LEON. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

SEAT LEON – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie SEAT LEON, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie SEAT LEON

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.