Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do TOYOTA YARIS II

21 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 90962

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

415,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

415,77

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0123

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Zakres pomiarowy do [kpa]: 138.7

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

250,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

250,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

218,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

218,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

71,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

71,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

45,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

45,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15155

Ilość biegunów: 3

Kolor obudowy: Czarny

225,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

225,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15158

Ilość biegunów: 3

Kolor obudowy: Czarny

188,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

188,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0034

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

194,90

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

194,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

232,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

232,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym METZGER 0906330

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

176,48

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

176,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15160

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łącznika

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

121,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

53,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 30677

Ciężar [kg]: 0.03

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

202,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

202,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10162

Ilość podłączonych styków: 4

175,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

175,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106483

Ciężar [kg]: 0.017

Ilość połączeń: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

236,34

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

236,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 30-14 812 0005

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 2.703

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

179,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

179,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 358 152-371

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Ilość biegunów: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

137,13

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

137,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 722 631

Ilość biegunów: 4

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

96,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

96,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

508,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 05.06

508,54

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA YARIS II

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu TOYOTA YARIS II

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak TOYOTA YARIS II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

TOYOTA YARIS II – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie TOYOTA YARIS II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie TOYOTA YARIS II

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.