33 produktów
Wybierz auto
142,76
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
142,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9
Rozwiń więcej danych
101,21
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
101,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP013112081
Ilość połączeń: 3
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
149,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 35000
Do cisnienia [pa]: 400000
108,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 10
Rozwiń więcej danych
115,86
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
115,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
135,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
135,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 2080
Rozwiń więcej danych
72,36
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
72,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy: Czarny
Rozwiń więcej danych
117,92
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
117,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 20000
Do cisnienia [pa]: 290000
124,92
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
124,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
37,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
72,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
72,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
59,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
53,57
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.024
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
151,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
151,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9127JPN
Ilość biegunów: 4
72,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 0
Rozwiń więcej danych
74,71
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
74,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
83,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
105,93
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
105,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120001
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 3.075
Rozwiń więcej danych
93,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO V40 II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VOLVO V40 II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.