15 produktów
Wybierz auto
Producenci
SAC2294701051
Średnica [mm]: 235
1 181,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
1 181,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK415076610
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 6-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Rozwiń więcej danych
1 707,17
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
1 707,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK415095309
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła suchego
Rozwiń więcej danych
2 371,34
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
2 371,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2294701054
Średnica [mm]: 240
1 088,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
1 088,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC1874000082
Liczba śrub: 6
47,86
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
47,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL836370
Ciężar [kg]: 9.77
Średnica zewnętrzna [mm]: 280
Rozwiń więcej danych
2 051,03
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
2 051,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK415098710
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Liczba otworów do mocowania: 7
1 726,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
1 726,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISDAY002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wymagane narzędzie specjalne do montażu
1 540,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
1 540,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2294002472
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
2 727,74
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
2 727,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2295701002
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
Rozwiń więcej danych
1 678,11
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
1 678,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2295701001
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
Rozwiń więcej danych
1 634,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
1 634,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2295701004
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
Rozwiń więcej danych
1 559,66
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
1 559,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL836369
Ciężar [kg]: 9.91
Średnica zewnętrzna [mm]: 280
Rozwiń więcej danych
1 924,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
1 924,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL836372
Ciężar [kg]: 8.45
Średnica zewnętrzna [mm]: 272
Rozwiń więcej danych
1 675,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
1 675,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISDAY003
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wymagane narzędzie specjalne do montażu
1 678,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 12.09
1 678,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu HYUNDAI TUCSON III, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu HYUNDAI TUCSON III. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.